Actualitzat 06/06/2015 11:42

S'anul·la la decisió de considerar Hamas com a grup terrorista

   MADRID, 6 Juny (EUROPA PRESS) -

   El tribunal d'Assumptes Urgents d'Abdeen (el Caire) ha cancel·lat aquest dissabte una decisió judicial prèvia per la qual es considerava l'organització palestina Hamas com a grup terrorista, segons la cadena egípcia Youm7.

   Fonts de la judicatura egípcia han confirmat després aquesta decisió a l'agència Reuters.

   Un tribunal egipci havia declarat el mes de febrer passat el moviment islamista com a "organització terrorista" per la seva contribució a l'augment de violència a la península del Sinaí, segons informen mitjans nacionals.

   El passat 31 de gener, un altre tribunal havia declarat l'ala militar del moviment, les Brigades d'Ezzedin al Qassam, com a organització terrorista armada. Però la sentència de febrer, tot i això, s'estenia a l'ala política de l'organització, que lidera Khaled Mechaal, acusat d'instigar enfrontaments contra l'exèrcit egipci en aquest territori, informa el mitjà 'Aswat Masriya'.

Contingut patrocinat