Actualitzat 29/12/2017 15:22

Santi Vila compareix davant el comitè d'ètica del PDeCAT

Santi Vila arriba a l'Audiència Nacional per declarar per rebel·lió
EUROPA PRESS

BARCELONA 29 des. (EUROPA PRESS) -

L'exconseller Santi Vila ha comparegut aquest divendres davant el Comitè d'Ètica del PDeCAT, on ha donat explicacions sobre les declaracions públiques que va fer després de dimitir del Govern el 26 de novembre, el dia abans que el Parlament proclamés la independència.

Així ho han explicat fonts del partit a Europa Press, amb la qual cosa el comitè, que presideix l'exalcalde de Barcelona Xavier Trias, haurà de decidir si pren mesures contra Vila després d'afirmar que en el Govern del que va formar part hi havia companys que van exhibir "una ingenuïtat que sorprèn per l'edat que tenen".

També va emplaçar diversos consellers llavors a explicar-se en qüestionar que estiguessin preparats per a la independència pel fet de no tenir el control de diversos àmbits i preguntés: "On està la Hisenda pròpia, on està la seguretat social, el control dels ports, dels aeroports i la gestió de la mobilitat?".

Contingut patrocinat