Publicat 22/04/2015 11:43

Mas Gourmets preveu vendre un 15% més amb els seus embotits de pètals de rosa

Jordi Mas
Foto: MAS GOURMETS

Vol augmentar vendes un 5% aquest 2015 i consolidar-se en La Boqueria amb dos nous espais

   BARCELONA, 22 Abr. (EUROPA PRESS) -

   La cadena d'establiments d'embotits i curats Mas Gourmets preveu vendre un 15% més aquest Sant Jordi amb els productes que comercialitza especialment per a la Diada, com botifarra fresca, botifarra negra, fuets i mini fuets farcits, tots ells, de pètals de rosa.

   En una entrevista d'Europa Press, el nét del fundador i conseller delegat de la firma, Jordi Mas, ha explicat que aquestes creacions del cuiner de la casa, Iker Erauzkin, es comercialitzaran en totes les botigues de la cadena i en grans superfícies sota la marca 'Canpork', una ensenya de recent creació que agrupa els productes d'innovació i nous sabors de la companyia.

   Actualment s'està treballant perquè els productes de la marca 'Canpork', empresa en la qual Mas Gourmets controla un 10%, estiguin presents en grans cadenes de distribució, com El Corte Inglés, Caprabo, Bonpreu i Sorli Discau, a més d'establiments gourmet.

   Per a aquest 2015, Mas Gourmets preveu augmentar les vendes un 5% respecte al 2014, exercici que ha tancat amb un volum de negoci de 12,1 milions d'euros, un 3% més que l'any anterior.

   La cadena, que té 14 establiments --tots propis-- repartits entre Barcelona, Sant Cugat del Vallès i Madrid, preveu obrir dos nous espais al mercat de La Boqueria de la capital catalana, on ja en té cinc, i que suposaran la creació d'uns sis llocs de treball.

   La companyia també està buscant un local apropiat a Madrid amb la intenció d'augmentar la seva presència el 2016, ja que actualment té un gran espai al mercat de San Miguel de la capital espanyola.

70 ANIVERSARI

   Aquest 2015, Mas Gourmets, capitanejada actualment per la tercera generació, Jordi i Joan Mas, fa 70 anys des que el 1945 Joan Mas Navarro va obrir juntament amb la seva dona un petit establiment al barri barceloní del Clot.

   Amb una plantilla de 70 treballadors, la companyia ofereix al consumidor un catàleg de 4.600 referències, de les quals unes 550 es troben en botiga, i cada any la companyia incorpora de manera fixa un 10% de les innovacions que crea.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés