Actualitzat 23/04/2013 10:53

Sant Jordi.- Mas assisteix a la missa de la Generalitat i rep un nebot de Saint-Éxupéry

Artur Mas
EUROPA PRESS

BARCELONA 23 abr. (EUROPA PRESS) -

El president català, Artur Mas, assistirà aquest dimarts a la missa de Sant Jordi que oficiarà el cardenal arquebisbe de Barcelona, Lluís Martínez Sistach, al Palau de la Generalitat, un acte en què assistiran representants de tots els partits menys el PSC, ICV-EUiA i la CUP.

La missa donarà el tret de sortida a una intensa jornada per al president, que rebrà a la seu del Govern català Olivier d'Agay, nebot d'Antoine de Saint-Éxupéry, amb motiu del setanta aniversari de la publicació del seu llibre 'El petit príncep'.

El nebot de l'autor francès lliurarà un exemplar de l'obra traduït al català a Mas, que és el president d'honor de la Comissió de la Commemoració a Catalunya del 70 aniversari d''El petit príncep'.

Després de la missa, es beneiran les parades de roses de les entitats d'iniciativa social que, com cada any, s'instal·laran al Pati de Carruatges del Palau de Generalitat, i Mas rebrà també en audiència la Pubilla i l'Hereu de Catalunya del 2012.

El president català aprofitarà aquest Sant Jordi per visitar les noves instal·lacions de la llibreria Jaimes a Barcelona i, finalment, assistirà a la seu de CDC a Barcelona per participar en una marató de lectura que homenatjarà l'escriptor Salvador Espriu.

Com ja és tradició, els líders de tots els partits catalans acudiran als estands que les seves respectives formacions munten a Barcelona i en què es poden trobar roses i llibres.

Contingut patrocinat