Actualitzat 20/07/2018 15:09

Sandro Rosell ingressarà a la presó de Brians 2 (Barcelona) aquest dimecres

Sandro Rosell
Europa Press - Arxiu

BARCELONA 20 jul. (EUROPA PRESS) -

L'expresident del FC Barcelona Sandro Rosell serà traslladat a la presó de Brians 2, a Sant Esteve Sesrovires (Barcelona), i previsiblement arribarà al centre penitenciari català aquest dimecres al migdia.

Segons fonts penitenciàries, la Direcció general de Serveis Penitenciaris de la Generalitat ha rebut la comunicació del trasllat des de Madrid a Catalunya i serà conduït per la Guàrdia Civil a Brians 2.

La decisió sobre el mòdul en què ingressarà dependrà de l'equip professional del centre penitenciari, han precisat aquestes fonts.

El 13 de juliol, la magistrada de l'Audiència Nacional Carmen Lamela va denegar a Rosell la posada en llibertat provisional però va afirmar en una interlocutòria que no s'oposava al seu trasllat a una presó catalana.

Lamela responia així un recurs presentat per la defensa de Rosell en què reclamava la seva posada en llibertat o subsidiàriament el seu trasllat a una presó de Catalunya.

El 29 de juny, quan Lamela va acordar el processament de l'expresident blaugrana per presumpte blanqueig de 20 milions d'euros i organització criminal, Rosell va anunciar que demanaria la llibertat o el trasllat a Catalunya mentre arribaven les comissions rogatòries sol·licitades al Brasil i Suïssa.

L'expresident del Barça, que va ser detingut al maig de 2017 en l'operació Rimet, ja va sol·licitar el canvi de presó el passat mes de febrer, sense èxit.

Contingut patrocinat