MADRID 8 jul. (EUROPA PRESS) -
El president del Govern central, Pedro Sánchez, s'ha solidaritzat amb els veïns afectats per l'incendi a Paüls (Tarragona) aquest dimarts al matí.
"Molt pendents de l'evolució de l'incendi forestal a Paüls, que afecta diverses localitats de les Terres de l'Ebre", ha expressat Sánchez en un missatge a X, en el qual s'ha solidaritzat amb els veïns afectats que han estat confinats pel foc.
Sánchez també ha indicat que agents de l'UME ja són a la zona per col·laborar en l'extinció del foc, després que dilluns a la nit el president de Catalunya, Salvador Illa, li sol·licités ajuda després d'empitjorar l'incendi.
Segons ha detallat la Generalitat, es calcula que més de 2.300 hectàrees estan cremades per l'incendi a Paüls, que ha obligat a confinar més de 2.000 persones i que només s'ha aixecat al barri de Remolins de Tortosa (Tarragona).