LAS PALMAS DE GRAN CANRIA 22 ago. (EUROPA PRESS) -
El president del Govern espanyol en funcions, Pedro Sánchez, ha reaparegut aquest dijous després de l'aturada estival, per ha evitat parlar amb la premsa de res que no estigués relacionat amb l'incendi de Gran Canria, on ha sobrevolat aquest migdia la zona afectada.
Els mitjans de comunicació que s'han desplaat per cobrir la seva visita han preguntat al president sobre les converses amb Unides Podem per formar govern, per les respostes que han obtingut s'han cenyit al foc que ha devorat unes 10.000 hectrees a l'illa.
Malgrat que la premsa li ha preguntat per l'última proposta de negociació d'Unides Podem, i si ser possible formar govern, Sánchez ha preferit atendre només els periodistes interessats per l'incendi. "Ja hi haur un altre moment" s'ha limitat a assenyalar.
Sánchez ha demanat "prudncia" pel que fa a les tasques d'extinció del foc, ats que encara no s'ha liquidat del tot, de la mateixa manera que s'ha comproms a donar "la resposta als vens" afectats, als quals ha volgut donar suport amb la seva presncia.
Aquest divendres, Sánchez presidir el Consell de Ministres --el primer des del 9 d'agost, quan se'n va anar uns dies de vacances a Doñana amb la seva família-- i diumenge assistir com a convidat al sopar de clausura de la cimera del G7 a Biarritz (Frana).