Publicat 30/09/2020 10:32

Sánchez anuncia una conferncia de presidents amb la presidenta de la Comissió Europea

El president del Govern central, Pedro Sánchez, en la sessió de control al Congrés dels Diputats. Madrid (Espanya), 30 de setembre del 2020.
EUROPA PRESS/E. Parra. POOL - Europa Press

MADRID 30 set. (EUROPA PRESS) -

El president del Govern central, Pedro Sánchez, ha anunciat aquest dimecres que entre final d'octubre i comenament de novembre tornar a convocar una conferncia de presidents amb els dirigents autonmics en la qual també participar la presidenta de la Comissió Europea, Ursula von der Leyen, per abordar els fons europeus.

Així ho van acordar durant la reunió que van mantenir a Brusselles dimecres passat, amb l'objectiu, segons ha explicat el president, d'analitzar el pla que presentar Espanya per rebre els fons fruit de l'acord de recuperació econmica que la Unió Europea va tancar al juliol per fer front a la pandmia.

Sánchez ha fet aquest anunci durant la sessió de control al Congrés dels Diputats, quan el portaveu del PNB, Aitor Esteban, li ha preguntat quins són els seus plans per a la gestió dels fons europeus de reconstrucció, sobre els quals el dirigent basc li ha demanat que compti amb les comunitats autnomes.