El saló NiceOne Barcelona tanca la seva primera edició amb 120.000 visitants

Publicat 1/12/2019 18:50:12CET
El saló d'entreteniment digital NiceOne Barcelona (N1B).
FIRA DE BARCELONA

L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 1 des. (EUROPA PRESS) -

El saló d'entreteniment digital NiceOne Barcelona (N1B), organitzat per Fira de Barcelona al recinte de Gran Via a l'Hospitalet (Barcelona), ha tancat aquest diumenge la seva primera edició amb 120.000 visitants, en una trobada que ha apostat per les experiències immersives i noves formes d'entreteniment com els 'technosports'.

En un comunicat, Fira ha informat que també ha comptat amb una oferta de novetats en videojocs, competicions professionals en directe d'e-sports, conferències i concursos de cosplay, entre altres activitats.

Hi han destacat les experiències immersives, que han transportat els visitants a dos escenaris de l'univers 'gamer': l''Ourang Medan', el vaixell fantasma escenari del videojoc The Dark Pictures Anthology: Man of Medan, i la ciutat de la 'Zombie Shooter Experience', en ruïnes i plena de morts vivents de la qual els visitants han hagut de fugir.

Els 'technosports', una disciplina que combina els esports amb la realitat virtual i augmentada, també han protagonitzat el saló, i els assistents han pogut participar en partides d'un nou e-sport en què dos equips es llancen boles d'energia i lluiten per la victòria.

El director de NiceOne Barcelona, Josep Antoni Llopart, ha valorat molt positivament aquesta primera edició i ha assegurat que s'ha apostat per "un nou model de festival obert a noves formes d'entreteniment".

"Hem aconseguit l'objectiu principal d'aquest any d'ampliar els horitzons més enllà de l'oferta de videojocs tradicional amb més continguts i formes d'oci interactiu", ha celebrat Llopart.

COMPETICIONS EN DIRECTE

Els aficionats als e-sports han gaudit de dues competicions en directe de League of Legends: les fases finals de la Iberian Cup i el Circuito Tormenta.

Les dues competicions en directe han tingut una audiència de més de 500.000 espectadors a través de les plataformes de 'streaming' per les quals s'han retransmès les eliminatòries.

Aquesta primera edició de NiceOne Barcelona ha reunit també creadors de contingut i 'influencers' com Willyrex, Vegetta777, TheGrefg, Wismichu i Anikilo.

Contador