Publicat 23/07/2024 15:33

El Saló de l'Ocupació comptarà amb 40 empreses que busquen treballadors

Edició anterior del Saló de l'Ocupació
FIRA DE BARCELONA

BARCELONA 23 jul. (EUROPA PRESS) -

L'edició 2024 del Saló de l'Ocupació tindrà la presència de 40 empreses a la recerca de candidats i candidates, i proposarà 150 activitats, amb tallers, conferències, demostracions i assessorament personalitzat, ha informat Fira de Barcelona en un comunicat aquest dimarts.

La trobada se celebrarà el 23 i 24 d'octubre al recinte Montjuïc de Fira de Barcelona, està organitzada per la institució firal i promoguda per l'Ajuntament a través de Barcelona Activa, i compta amb la implicació de les principals entitats de l'ecosistema ocupacional de la ciutat.

El saló preveu impulsar la difusió dels sectors que "estan generant més oportunitats professionals a Barcelona", i comptarà amb el nombre més gran d'empreses organitzant esdeveniments de reclutament.

L'esdeveniment comptarà amb cinc espais per donar resposta a les necessitats del públic assistent: Informa't, Orienta't, Descobreix, Prepara't i Connecta't.

També s'impartiran tallers i xerrades sobre els sectors que ofereixen més oportunitats laborals, a més d'un cicle de conferències i tallers adreçats específicament als professionals de l'ocupació.