CORNELLÀ DE LLOBREGAT (BARCELONA), 28 febr. (EUROPA PRESS) -
El saló de la immersió 'Mediterranean Diving', que organitza Fira de Cornellà de Llobregat, ha obert aquest divendres les portes amb 86 expositors, un 20% més que l'any passat, i la recuperació de la presència de fabricants de prestigi com Cressi o Mars.
El certamen, el més antic d'Espanya dedicat exclusivament a les activitats subaquàtiques, compleix quinze anys estrenant la denominació de 'Mediterranean Diving', amb l'objectiu de "potenciar la seva internacionalitat i convertir-lo en el més important de l'àrea mediterrània", segons ha explicat el director de Fira de Cornellà, Ernest Marco.
Fins el diumenge 2 de març, al saló de la immersió es dona cita a agències de viatge, escoles de submarinisme, centres d'immersió, fabricants de materials, distribuïdors i empreses d'imatge submarina i de complements.
El director de Fira de Cornellà destaca que en aquesta edició "hi ha un 20% més d'expositors que l'any passat i tornen marques de fabricants de prestigi com Cressi o Mars, que feia uns anys que no acudien al saló".
El 'Mediterranean Diving' també té la presència d'expositors d'Itàlia, Malvines, Les Filipines, Mèxic, Egipte i Portugal, que presenten destinacions turístiques lligades a la pràctica del submarinisme.
Al saló es presenten novetats en indumentària i materials com ordinadors d'última generació, neoprens i l'alta definició a cambres per a la captació d'imatge submarina.
Els organitzadors del 'Mediterranean Diving' esperen superar aquest any la xifra de 12.000 visitants que es va aconseguir el 2013.