Publicat 28/02/2014 13:55

El saló de la immersió de Cornellà obre les portes amb un 20% més d'expositors

CORNELLÀ DE LLOBREGAT (BARCELONA), 28 febr. (EUROPA PRESS) -

El saló de la immersió 'Mediterranean Diving', que organitza Fira de Cornellà de Llobregat, ha obert aquest divendres les portes amb 86 expositors, un 20% més que l'any passat, i la recuperació de la presència de fabricants de prestigi com Cressi o Mars.

El certamen, el més antic d'Espanya dedicat exclusivament a les activitats subaquàtiques, compleix quinze anys estrenant la denominació de 'Mediterranean Diving', amb l'objectiu de "potenciar la seva internacionalitat i convertir-lo en el més important de l'àrea mediterrània", segons ha explicat el director de Fira de Cornellà, Ernest Marco.

Fins el diumenge 2 de març, al saló de la immersió es dona cita a agències de viatge, escoles de submarinisme, centres d'immersió, fabricants de materials, distribuïdors i empreses d'imatge submarina i de complements.

El director de Fira de Cornellà destaca que en aquesta edició "hi ha un 20% més d'expositors que l'any passat i tornen marques de fabricants de prestigi com Cressi o Mars, que feia uns anys que no acudien al saló".

El 'Mediterranean Diving' també té la presència d'expositors d'Itàlia, Malvines, Les Filipines, Mèxic, Egipte i Portugal, que presenten destinacions turístiques lligades a la pràctica del submarinisme.

Al saló es presenten novetats en indumentària i materials com ordinadors d'última generació, neoprens i l'alta definició a cambres per a la captació d'imatge submarina.

Els organitzadors del 'Mediterranean Diving' esperen superar aquest any la xifra de 12.000 visitants que es va aconseguir el 2013.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés