Actualitzat 04/12/2018 13:40

El Saló d'Ocasió preveu superar els 2.712 vehicles venuts de l'edició del 2017

Visitants durant el Saló Ocasió 2018
FIRA DE BARCELONA

BARCELONA 4 des. (EUROPA PRESS) -

El Saló d'Ocasió de Fira de Barcelona preveu que aquesta edició superarà els vehicles venuts de la fira del 2017, en la qual es van vendre 2.712 unitats, ha informat la institució firal aquest dimarts en un comunicat.

Durant el primer cap de setmana de saló, que transcorre del 30 de novembre al 9 de desembre als palaus 1 i 2 de Montjuïc, més de 8.000 persones han visitat els més de 3.500 vehicles exposats, cosa que fa confiar la direcció que les vendes seran superiors a l'any passat.

Fira de Barcelona atribueix l'augment de visitants al "bon moment que està travessant el segment d'ocasió", perquè, segons el Gremi del Motor i la Federació Catalana de Venedors de Vehicles a Motor (Fecavem), aquest any acabarà amb prop de 325.000 cotxes venuts a Catalunya, un 9,6% més que el 2017.

Els visitants han mostrat interès pels vehicles de gamma mitjana i els utilitaris compactes amb uns preus que oscil·len entre els 15.000 i els 32.000 euros i una antiguitat que no supera els tres anys.

El saló compta amb cotxes seminous i d'ocasió de 30 marques com Audi, BMW, Citroën, Dacia, DS, Ford, Infiniti, Kia, Lexus, Mahindra, Mercedes Benz, Mini, Mitsubishi, Nissan, Peugeot, Renault, Seat, Smart, Skoda, Ssangyong, Subaru, Opel, Volvo, Toyota i Volkswagen a través dels seus concessionaris oficials.

Contingut patrocinat