Actualitzat 15/12/2015 11:58

Sáenz de Santamaría realça Pronovias com a referent de la marca Espanya

EL PRAT DE LLOBREGAT (BARCELONA), 15 (EUROPA PRESS)

La vicepresidenta del Govern espanyol, Soraya Sáenz de Santamaría, ha realçat aquest dimarts Pronovias com a referent d'Espanya en el món, després que el seu president, Alberto Palatchi, es declarés "molt orgullós de ser marca Espanya".

Ho ha dit durant una visita a la seu de la companyia al Prat de Llobregat, en què ha estat acompanyada de la presidenta del PP català, Alícia Sánchez-Camacho, i del líder del partit al Parlament, Xavier García Albiol, així com del president de Pronovias, de la seva dona, Susana Gallardo, i dels seus fills.

Palatchi és un dels pocs empresaris catalans que va alertar de la possibilitat que la companyia marxi de Catalunya en cas d'independència; va ser mitjançant un comunicat intern als seus treballadors durant la campanya de les eleccions del 27S, en què advertia de les "conseqüències imprevisibles" d'una declaració unilateral.

Contingut patrocinat