BARCELONA 14 jul. (EUROPA PRESS) -
L'empresa tecnolgica Caravelo ha rebut una injecció econmica de tres milions d'euros a través de Sabadell Venture Capital, de Banc Sabadell, i Inveready Venture Finance.
Els nous fons s'utilitzaran per donar suport al creixement "del producte estrella" de l'empresa: una solució SaaS que permet a les aerolínies crear programes de subscripció de vols, ha informat en un comunicat aquest dijous.
"L'any passat, la indústria finalment es va adonar del poder de les subscripcions, i hem vist un marcat augment en la quantitat d'aerolínies que treballen amb nosaltres per crear programes de subscripció", ha destacat el director general de la companyia, Iñaki Uriz.
Segons fonts de Caravelo, els nous fons contribuiran a "enfortir" la posició competitiva de l'empresa, reduint el temps de llanament de nous programes i desenvolupant funcionalitats més avanades.
La "creixent popularitat" de les subscripcions entre els viatgers també es reflecteix per les dades de creixement compartides pels clients de Caravelo, segons ressalta el comunicat.
El mar d'aquest any, el programa va reportar un augment del 95% en els usuaris durant els 12 mesos anteriors, i ingressos un 105% per sobre dels nivells prepandmia, xifres que estan en línia amb el creixement observat per altres clients de Caravelo.