Publicat 19/03/2024 10:55

Sabadell emet un bo de 500 milions amb venciment a 10 anys i una demanda de 2.000 milions

Archivo - El director financer de Banc Sabadell, Leopoldo Alvear, i el conseller delegat, César González-Bueno
David Zorrakino - Europa Press - Archivo

MADRID 19 març (EUROPA PRESS) -

Banc Sabadell va tancar dilluns a última hora una emissió de 500 milions d'euros amb un venciment de 10,25 anys i amb un cupó anual del 5,125%, segons han informat a Europa Press fonts financeres.

L'emissió de deute subordinat es qualifica com capital Tier 2 i té opció d'amortització anticipada en el moment que passin 5,25 anys. El preu s'ha situat en 240 punts bsics per sobre del 'mid-swap'.

La demanda de l'emissió ha estat d'uns 2.000 milions d'euros, la qual cosa ha perms rebaixar finalment el preu inicial, que s'havia marcat en un diferencial de 270 punts bsics.

El llibre ha estat diversificat en les ordres, amb el 36% dels inversors del Regne Unit i Irlanda, mentre que un 24% són francesos, un 13% italians, un 8% dels pasos nrdics i Sussa i un 7% d'Alemanya i ustria. Els inversors espanyols i portuguesos han estat prop del 3%.

A més del mateix Sabadell hi han participat com a entitats collocadores Barclays, Crédit Agricole, Deutsche Bank, HSBC i ING.