Actualitzat 17/12/2013 21:35

El Sabadell culmina la integració del negoci de Caixa Penedès

Segunda edición de la campaña 'Seny' de Banco Sabadell
Foto: BANCO SABADELL

BARCELONA, 10 Oct. (EUROPA PRESS)

Banc Sabadell acabarà aquest cap de setmana la integració del negoci de l'antiga Caixa Penedès i dilluns llançarà una nova campanya publicitària exclusiva per a Catalunya que reeditarà el concepte 'Seny' --que ja va utilitzar l'any passat--, si bé en aquesta ocasió ha incorporat a personatges nascuts en el territori d'origen de la caixa que tenia seu a Vilafranca.

   En un comunicat aquest dijous, l'entitat ha explicat que en els anuncis repetiran els protagonistes de la primera edició: l'escriptor Quim Monzó, el doctor Santiago Dexeus, la il·lustradora Pilarín Bayés, la cuinera Carme Ruscadella, el músic David Carabén, la periodista Àngels Barceló i l'actor Josep Maria Pou, a més del presentador televisiu Toni Mestres, novetat d'aquest any.

   La campanya, feta per l'agència SCPF i que durarà fins al 15 de novembre, adequarà la seva publicitat a les comarques del Penedès, Garraf i Anoia (Barcelona) per "mostrar la complicitat de valors i connexions amb els clients d'aquestes zones", amb la participació del casteller David Miret, el físic Toni Mestre i l'actriu Lloll Bertran.    

   L'últim any, Banc Sabadell gairebé ha duplicat la seva cartera de clients en territori català, així com la seva xarxa comercial, sobretot per l'adquisició del negoci de l'antiga Caixa Penedès a Catalunya i Aragó.

   Amb la pròxima campanya publicitària, el banc presidit per Josep Oliu busca seguir creixent en el segment de particulars per ser referent com històricament ho ha estat en el negoci d'empreses.

   Des del 2009, quan va iniciar una nova estratègia publicitària, l'entitat ha captat més d'1,39 milions clients de manera orgànica, a més dels incorporats en les operacions corporatives que ha emprès.