Sobre Ucrana: "Ja hem obert la majoria d'establiments"
BARCELONA, 2 maig (EUROPA PRESS) -
El conseller delegat de Mango, Toni Ruiz, ha sostingut que la sortida a borsa de l'empresa "no est sobre la taula" i ha qualificat de bona la seva situació financera.
En una entrevista a 'La Vanguardia' d'aquest dimarts, recollida per Europa Press, ha valorat que el deute "ha deixat de ser un problema per a Mango" i ha assenyalat que --textualment-- ser benvinguda per créixer i guanyar quota de mercat, mentre que ha criticat la proporció de deute respecte al resultat el 2015.
Ruiz ha subratllat el "molt bon comportament" de la companyia durant el primer quadrimestre de l'any en tots els mercats en qu opera i ha insistit en les seves oportunitats de creixement als Estats Units.
Ha dit que preveuen obrir entre quinze i vint botigues a Espanya aquest any, ha enaltit el país com el seu "principal mercat" i ha destacat que creix --en les seves paraules-- igual o millor que en la mitjana de territoris on tenen presncia.
Sobre Ucrana, ha explicat que han obert "la majoria d'establiments", mentre que ha relatat que a Rússia no preveuen canvis després d'haver-hi cessat les operacions directes.
"Estem lluny del 'fast fashion' de roba i ens volem allunyar d'aquest model cada vegada més", ha afirmat Ruiz, qui ha diferenciat el seu segment de client del de marques amb preus inferiors.