Actualitzat 04/06/2013 13:05

Rosell demana no obrir debats sobre temes que no són prioritaris, com el salari mínim

Juan Rosell
EUROPA PRESS

MADRID 4 juny (EUROPA PRESS) -

El president de la CEOE, Juan Rosell, ha demanat que no s'obrin debats sobre temes que no són prioritaris ara mateix, com el Salari Mínim Professional (SMI), després que el Banc d'Espanya suggerís divendres passat la possibilitat de contractar per sota d'aquest límit per fomentar l'ocupació.

"Tenim la legislació que tenim. No obrim debats de temes que ara no són prioritaris. No obrim un debat cada dia de la setmana perquè entre tots ens liem", ha dit Rosell durant la presentació de l'informe 'Radiografia de la Pime 2013' de la companyia Sage.

Segons el president de la patronal, el que ha de fer el Banc d'Espanya és ajudar les empreses, especialment en matèria de finançament, ja que és el problema més important que tenen ara mateix.

"El que està fent el Banc d'Espanya crec que va una mica en la direcció contrària", ha subratllat Rosell, després de demanar "molta cautela i molta cura" amb algunes coses perquè Espanya encara no està en un procés de "plena recuperació". "Cadascun ha de fer la tasca que deu per encarrilar la situació", ha afegit.

Contingut patrocinat