Publicat 19/12/2015 16:58

Romeva assegura que segueix treballant per l'acord entre JxSí i la CUP

BARCELONA 19 des. (EUROPA PRESS) -

El diputat de JxSí, Raül Romeva, ha respost aquest dissabte al missatge que el nou president d'Òmnium Cultural, Jordi Cuixart, ha enviat als partits sobiranistes perquè arribin a un acord per formar govern, i ha assegurat que estan treballant en aquest objectiu tot i que "alguns vulguin que avancem cap a on no es pot avançar".

En declaracions als mitjans després de la presentació del nou president d'Òmnium, Romeva ha afirmat que "és evident que hi ha una demanda ciutadana, social i democràtica perquè avancem cap a on podem avançar", i ha expressat que, com a persones que tenen la responsabilitat representativa de la societat civil, estan treballant per complir aquest encàrrec.

Romeva ha valorat que el que se'ls demana des de la societat civil "és un encàrrec molt clar" per construir una Catalunya millor, amb justícia social i on tothom, independentment d'on vingui i de la llengua que parli, se senti còmode i partícip, ha conclòs.

Contingut patrocinat