Arrenca a Madrid, Barcelona i Màlaga, amb plans d'expansió nacional a mitjà termini
MADRID, 9 juny (EUROPA PRESS) -
Rodilla, cadena artesana de restauració fundada a Madrid fa 86 anys, rellança el seu servei de càtering com una de les seves principals apostes estratègiques de creixement a Espanya, segons informa en un comunicat.
En concret, amb una proposta completament renovada, aquesta nova etapa representa l'expansió natural de la marca cap a nous espais i moments de consum, amb atenció especial a esdeveniments socials i corporatius, com ara casaments, celebracions privades i reunions d'empresa.
Aquesta iniciativa respon a la capacitat d'adaptació de la signatura als nous hàbits del consumidor. En un context de creixent demanda de propostes gastronòmiques personalitzades, tant en l'àmbit professional com en el particular, la marca busca oferir una resposta "sòlida, recognoscible i amb segell propi".
D'aquesta manera, el servei de càtering arrenca a tres ciutats estratègiques a Espanya com són Madrid, Barcelona i Màlaga, que han estat seleccionades pel seu alt potencial en esdeveniments i per les sinergies logístiques de la companyia.
Rodilla preveu una expansió progressiva a noves regions del país en els pròxims mesos, d'acord amb la demanda i l'evolució operativa.
El mànager de màrqueting i desenvolupament de negoci a Rodilla, Alfonso Rodríguez de Rivera, ha explicat que aquesta "nova línia respon a una visió ambiciosa: convertir Rodilla en un referent nacional també en l'àmbit del càtering prèmium". "Fa més de vuit dècades que formem part de la vida quotidiana dels nostres clients, ara volem ser també a les seves celebracions, aportant una solució gastronòmica de qualitat, versàtil i feta a mida", ha assenyalat.