Publicat 24/02/2016 18:01

Rivera diu que Podem rebutja l'acord de PSOE i Ciutadans perquè no inclou un referèndum

Pedro Sánchez y Rivera firman su acuerdo en el Congreso
EUROPA PRESS

MADRID 24 febr. (EUROPA PRESS) -

El president de Ciutadans, Albert Rivera, ha afirmat que Podem no accepta l'acord de govern que han signat aquest dimecres el PSOE i el seu partit perquè el document rebutja "tot intent de convocar un referèndum" a Espanya per "impulsar l'autodeterminació de qualsevol territori" i, a més, no suposa una pujada d'impostos per a la classe mitja treballadora.

"A Podem no li agrada l'acord de govern perquè no hi haurà referèndum separatista i no s'apugen impostos a la classe mitjana treballadora", ha escrit Rivera en el seu perfil de Twitter després que el partit de Pablo Iglesias anunciés que abandona la negociació amb el PSOE perquè considera que el pacte dels socialistes amb C's és "incompatible" amb les seves polítiques.

A banda de l'al·lusió als referèndums, l'acord subscrit deixa clar el "permanent i inequívoc compromís" dels dos partits amb "la unitat i integritat d'Espanya i la defensa de l'ordre constitucional".

Respecte als impostos, Ciutadans no ha aconseguit que es baixin els tipus de l'IRPF, com preveia en el seu programa electoral, però l'acord amb el PSOE tampoc preveu una pujada.