Publicat 28/06/2018 20:19

Rivera censura les protestes de "comandos separatistes" contra el Rei i enlletgeix a Sánchez que parli de normalització

El líder de Ciudadanos, Albert Rivera, intervé en el ple del Congrés
EDUARDO PARRA/EUROPA PRESS

MADRID 28 juny (EUROPA PRESS) -

El president de Cs, Albert Rivera, ha censurat les protestes de "comandos separatistes" contra la presència del Rei a Girona i ha enlletgit al president del Govern central, Pedro Sánchez, que parli de normalització en les relacions amb Catalunya.

En una anotació al seu compte personal de Twitter, el líder de la formació taronja ha carregat contra la protesta que un grup de persones ha realitzat contra la visita del monarca pels Premis Fundació Princesa de Girona (FPdGi), que ha tallat una carretera al Mas Aliu, al municipi gironí d'Aiguaviva, i ha cremat fotos de Felip VI.

"Els comandos separatistes segueixen tallant carrers i assetjant als quals defensen l'Estat de dret i la democràcia constitucional, en aquest cas el cap d'Estat", ha subratllat el líder de Cs.

En la mateixa línia, ha enlletgit al president del Govern la seva defensa per aconseguir la normalització de les relacions institucionals amb la Generalitat.

"Tot molt 'normalitzat', en paraules de Sánchez...", ha indicat Rivera en el seu missatge.

Contingut patrocinat