BARCELONA, 11 nov. (EUROPA PRESS) -
El diputat de la CUP al Parlament Carles Riera ha acusat ERC de "vendre com a victòries polítiques els jocs malabars del PSOE" en referència a la reforma de la sedició, que passarà a dir-se 'desordres públics agreujats', que proposa el Govern central.
En una entrevista a Ràdio 4 i La 2 d'aquest divendres, recollida per Europa Press, ha lamentat que la reforma "afectarà una minoria, només parcialment, i generarà un nou tipus delictiu que s'estendrà a més situacions" i ha opinat que no resoldrà la situació judicial dels líders de l'1-O.
Ha considerat que ERC o és "ingènua o molt innocent" i els ha acusat de donar estabilitat a l'Estat i les institucions a partir --en les seves paraules-- d'intercanvis de cartes i de cromos, que a parer seu dificulten la consecució de la independència de Catlaunya.