Publicat 15/04/2014 12:13

Ricoh llança a Europa un servei sense codis per veure continguts multimèdia a impresos

Valla Publicitaria RICOH
RICOH

BARCELONA, 15 abr. (EUROPA PRESS) -

Ricoh comercialitzarà a Europa la seva tecnologia de reconeixement d'imatge Clickable Paper, que permet accedir a múltiples continguts multimèdia des de paper imprès utilitzant un mòbil o tauleta, i sense necessitat de codis visuals d'hipervincle.

Segons ha informat aquest dimarts en un comunicat, només apuntant a un paper imprès amb aquesta tecnologia i fer un toc a la pantalla del dispositiu mòbil, l'usuari pot accedir des de la imatge capturada a vídeo/multimèdia, llocs web, portals de comerç electrònic i xarxes socials.

Ricoh ha assenyalat que aquesta tecnologia és més segura que els codis QR i permet la readaptació de materials ja impresos sense haver de marcar, editar o canviar el format dels documents originals; va dirigida a editors, anunciants, agències i proveïdors de serveis d'impressió i màrqueting per multiplicar-ne les capacitats de comunicació.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés