Retail & Brand tindrà 150 ponents internacionals per analitzar la transformació digital

Publicat 9/12/2019 15:43:17CET
Retail & Brand
FIRA DE BARCELONA

BARCELONA, 9 des. (EUROPA PRESS) -

La segona edició de Retail & Brand, que se celebrarà al recinte Gran Via de Fira de Barcelona del 12 al 14 de maig, comptarà amb 150 ponents internacionals per analitzar els hàbits de les noves generacions de consumidors i la transformació digital, especialment l'impacte de la tecnologia i el Big Data en el sector.

Els experts també se centraran en la sostenibilitat i la compra ètica, la innovació en la cadena de subministrament i les marques DTC -direct to consumer- com a nou model de negoci per arribar als més joves, ha informat Fira de Barcelona en un comunicat.

"Mostrarem tecnologia, solucions, models de negoci i experiències disruptives que ajudin a adaptar-se a aquesta nova conjuntura als retailers i a les marques centrant els continguts en el nou consumidor, el canvi generacional que revoluciona els models de compra", ha destacat la directora de Retail & Brand Experience World Congress, Alba Batiste.

Aquest esdeveniment internacional pretén aportar una visió global sobre la transformació del comerç i el nou paper de les marques, posant les emocions del consumidor al centre i destacant de manera didàctica les oportunitats que obren la innovació, la tecnologia i els nous models de negoci.

En la seva propera edició, el saló mantindrà els Labs i Workshops, sessions pràctiques per a grups de directius de retail sobre temes relacionats amb la transformació digital i el coneixement del client.

MÉS DE 100 EXPOSITORS

A més, s'estima la participació de més d'un centenar d'expositors que aportaran solucions tecnològiques pel retail, tant a botigues físiques com en i-commerce, així com eines de màrqueting digital, analítica de dades, gestió i cadena de subministrament, serveis de tecnologies de la informació o altres relacionats amb la millora de l'experiència del client.

L'espai Retail Startup & Innovation estarà obert a la participació d'empreses emergents que presentaran els seus projectes a professionals i inversors i que podran organitzar reunions personalitzades.

Com a novetat, aquest any s'estrena la Innovation Academy, un espai en què professionals, empreses i start-ups poden desenvolupar les noves habilitats digitals que l'ecosistema actual exigeix.

A LA CAÇA DE TENDÈNCIES

Retail & Brand 2020 també exercirà de caçador de tendències i sortirà per Barcelona per identificar establiments i cadenes comercials singulars que destaquen en aplicació de tecnologies i criteris de sostenibilitat i posen en pràctica nous models en la generació d'experiències.

En la seva primera edició, celebrada el maig del 2019, Retail & Brand Experience World Congress va reunir 106 expositors, 210 ponents i més de 5.000 visitants al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona.