Publicat 09/12/2019 15:43CET

Retail & Brand tindrà 150 ponents internacionals per analitzar la transformació digital

Retail & Brand
FIRA DE BARCELONA

BARCELONA, 9 des. (EUROPA PRESS) -

La segona edició de Retail & Brand, que se celebrar al recinte Gran Via de Fira de Barcelona del 12 al 14 de maig, comptar amb 150 ponents internacionals per analitzar els hbits de les noves generacions de consumidors i la transformació digital, especialment l'impacte de la tecnologia i el Big Data en el sector.

Els experts també se centraran en la sostenibilitat i la compra tica, la innovació en la cadena de subministrament i les marques DTC -direct to consumer- com a nou model de negoci per arribar als més joves, ha informat Fira de Barcelona en un comunicat.

"Mostrarem tecnologia, solucions, models de negoci i experincies disruptives que ajudin a adaptar-se a aquesta nova conjuntura als retailers i a les marques centrant els continguts en el nou consumidor, el canvi generacional que revoluciona els models de compra", ha destacat la directora de Retail & Brand Experience World Congress, Alba Batiste.

Aquest esdeveniment internacional pretén aportar una visió global sobre la transformació del comer i el nou paper de les marques, posant les emocions del consumidor al centre i destacant de manera didctica les oportunitats que obren la innovació, la tecnologia i els nous models de negoci.

En la seva propera edició, el saló mantindr els Labs i Workshops, sessions prctiques per a grups de directius de retail sobre temes relacionats amb la transformació digital i el coneixement del client.

MÉS DE 100 EXPOSITORS

A més, s'estima la participació de més d'un centenar d'expositors que aportaran solucions tecnolgiques pel retail, tant a botigues físiques com en i-commerce, així com eines de mrqueting digital, analítica de dades, gestió i cadena de subministrament, serveis de tecnologies de la informació o altres relacionats amb la millora de l'experincia del client.

L'espai Retail Startup & Innovation estar obert a la participació d'empreses emergents que presentaran els seus projectes a professionals i inversors i que podran organitzar reunions personalitzades.

Com a novetat, aquest any s'estrena la Innovation Academy, un espai en qu professionals, empreses i start-ups poden desenvolupar les noves habilitats digitals que l'ecosistema actual exigeix.

A LA CAA DE TENDNCIES

Retail & Brand 2020 també exercir de caador de tendncies i sortir per Barcelona per identificar establiments i cadenes comercials singulars que destaquen en aplicació de tecnologies i criteris de sostenibilitat i posen en prctica nous models en la generació d'experincies.

En la seva primera edició, celebrada el maig del 2019, Retail & Brand Experience World Congress va reunir 106 expositors, 210 ponents i més de 5.000 visitants al recinte de Gran Via de Fira de Barcelona.

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés