David Zorrakino - Europa Press - Arxiu
BARCELONA 3 juny (EUROPA PRESS) -
La circulació de l'R8 de Rodalies s'ha restablert aquest dimecres cap a les 13.00 després d'un robatori de cable de coure a primera hora entre Mollet del Vallès i Granollers (Barcelona).
L'incident ha provocat retards en les línies R2, R2 Nord i R11 de fins a 30 minuts de mitjana, informa Rodalies en un comunicat.
Els trens van recuperant progressivament la circulació habitual.