Publicat 03/06/2026 13:24

Restablerta l'R8 de Rodalies després d'un robatori de coure entre Mollet i Granollers (Barcelona)

Archivo - Trens de Rodalies a l'estació de França
David Zorrakino - Europa Press - Arxiu

BARCELONA 3 juny (EUROPA PRESS) -

La circulació de l'R8 de Rodalies s'ha restablert aquest dimecres cap a les 13.00 després d'un robatori de cable de coure a primera hora entre Mollet del Vallès i Granollers (Barcelona).

L'incident ha provocat retards en les línies R2, R2 Nord i R11 de fins a 30 minuts de mitjana, informa Rodalies en un comunicat.

Els trens van recuperant progressivament la circulació habitual.

Contador

Contingut patrocinat