BARCELONA 18 ago. (EUROPA PRESS) -
La Generalitat de Catalunya renovar els uniformes del personal penitenciari de Catalunya a partir de l'octubre amb models per primera vegada per a homes i dones, d'acord amb les peticions de la plantilla.
En un comunicat aquest dijous, han explicat que la confecció del vestuari ja ha comenat, després d'un procés d'adjudicació de quatre lots: un per renovar el calat, amb botes i sabates; un de roba, amb pantalons, polos, impermeables i jaquetes; un altre de complements, cinturons i guants, i un altre per equipar el personal d'ofici.
La Conselleria de Justícia destina dos milions d'euros a aquesta primera fase, que suposar la substitució de tots els uniformes que es fan servir actualment, mentre que el contracte, amb un import total de cinc milions d'euros, també permetr la reposició de peces que es facin malbé en els prxims tres anys.