Renfe vol convertir-se en una empresa integradora amb la mobilitat com a servei

Renfe Atendo realizó un 5,42% más de asistencias en 2018 y superó las 700.000, e
RENFE
Publicat 8/4/2019 17:54:21CET

BARCELONA, 8 Abr. (EUROPA PRESS) -

El director general d'Estratègia i Desenvolupament de Renfe, Manel Villalante, ha assegurat aquest dilluns que, com empresa, volen passar a ser integradors i no solament facilitadors, basant-se en el paradigma de la mobilitat com a servei.

Així s'extreu de la ponència que ha realitzat en el marc de la primera edició del Summit Barcelona: Turisme de Qualitat vs. Massificació Turística, que se celebra al Caixaforum els dies 8 i 9 d'abril sota el títol 'Les grans ciutats del Mediterrani davant el fenomen turístic del segle XXI'.

"Volem donar un producte diferenciat, més eficient, que proveeixi al conjunt de la població i personalitzi l'oferta", ha sostingut, i ha explicat que el pla estratègic de Renfe pel 2019-2023 es basa a posar el focus en el client, la internacionalització i la seguretat.

Contador
L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2019 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.