Espera ingressar 1.000 milions d'euros el 2028 grcies a la internacionalització i digitalització
MADRID, 10 juny (EUROPA PRESS) -
Renfe pretén recuperar a final d'enguany el 75% de la demanda de viatgers de serveis comercials (AVE i Llarga Distncia) que tenia abans de la pandmia de la covid-19 i arribar al 100% a final del 2022.
Així ho ha anunciat aquest dijous el president de l'operadora, Isaías Táboas, en la presentació de l'actualització del Pla estratgic 2019-2023-2028 als treballadors de la companyia.
Segons ha destacat Táboas, les principals novetats se centren en com incrementar els ingressos de la companyia buscant noves fonts d'ingressos a través de la digitalització o de l'acceleració del procés d'internacionalització, i en com reduir les despeses que no estan lligades a la producció, amb la finalitat de millorar el compte de resultats.
Amb la plataforma RaaS (Renfe as a Service), que la companyia desenvolupar juntament amb un soci tecnolgic i comercial, Renfe pretén obtenir uns ingressos addicionals de 156 milions d'euros el període 2021-2024, incrementar la venda de bitllets entre un 3% i 4% i captar 650.000 nous clients.
Així mateix, l'operadora preveu un increment del procés d'internacionalització, amb projectes arreu del món, amb uns ingressos estimats de 2.555 milions d'euros entre el 2021 i el 2028, i l'objectiu ambiciós d'aconseguir uns ingressos de 1.000 milions el 2028.