Publicat 28/09/2023 17:52

Relat (Fira de Barcelona) destaca l'"èxit" de la institució com a motor econòmic

El president de Fira de Barcelona, Pau Relat, en una jornada del cicle
CEC

BARCELONA 28 set. (EUROPA PRESS) -

El president de Fira de Barcelona, Pau Relat, ha destacat l'"xit" de la institució com a motor econmic i model de governana.

Ho ha dit aquest dijous en una jornada del cicle 'Converses del deg' del Collegi d'Economistes de Catalunya (CEC) al costat del deg de l'ens, Carles Puig, informen en un comunicat.

Relat ha assegurat que aquest xit també rau en la refundació de Fira de Barcelona fa 20 anys, "centrada en l'estratgia i la governana".

"Fira és una de les grans institucions del país, per de vegades amb un paper no prou conegut", ha afegit Relat, que ha assegurat que la lleialtat institucional i el consens són els seus actuals principis.

CARLES PUIG

El deg ha valorat que Fira de Barcelona és un "referent internacional" i que pot competir amb qualsevol fira del món i en qualsevol mbit d'activitat.

A més a més, ha dit que és una "palanca" de Catalunya i un model de collaboració entre entitats públiques i privades.

Contingut patrocinat