Actualitzat 17/12/2013 22:21

La Reina i la Infanta Elena acudeixen a l'Hospital Quirón per veure el Rei

Reina visita al Rey en el Hospital
RAÚL MARTÍNEZ TERREL

MADRID 22 nov. (EUROPA PRESS) -

La Reina i la Infanta Elena han acudit aquesta tarda a l'Hospital Universitari Quirón per visitar el Rei, operat aquest dijous per col·locar-li una pròtesi definitiva en el seu maluc esquerre.

Mare i filla an arribat per separat al centre mèdic, amb un interval de pocs minuts entre l'una i l'altra. En el cas de la Reina, es tracta del segon dia que acudeix a veure el Rei, mentre que la seva primogènita no s'havia acostat a l'hospital fins avui.

Per a aquesta tarda s'espera també la visita dels Prínceps d'Astúries amb les seves filles les Infantes Leonor i Sofia. Res se sap sobre la Infanta Cristina, que sí va acudir a visitar el seu pare en les seves últimes operacions.

El rei Joan Carles evoluciona "de manera satisfactòria", segons l'últim informe mèdic emès aquest migdia.

Contingut patrocinat