Publicat 27/07/2015 12:45

El Reial Madrid segueix l'estela de Zara i Mango i llança la seva botiga en línia a TMall (Alibaba)

Oferirà els seus productes a més de 600 milions de consumidors

MADRID, 27 jul. (EUROPA PRESS) -

El Reial Madrid segueix l'estela de marques de moda com Zara i Mango amb l'obertura aquest cap de setmana de la seva primera botiga en línia a TMall, que pertany al grup xinès Alibaba, una de les plataformes de comerç electrònic més importants del món, segons ha informat el club blanc en un comunicat.

En concret, l'equip presidit per Florentino Pérez s'ha marcat com a objectiu convertir-se en el club de futbol amb més vendes digitals al gegant asiàtic, ja que gràcies a aquesta botiga en línia els seus productes estaran disponibles per als més de 600 milions de consumidors xinesos.

"Estrenyem encara més el nostre vincle amb aquest país amb un acord amb el grup Alibaba, que és una referència mundial com a líder absolut del comerç electrònic. Aquest acord ens permet llançar la botiga oficial del Reial Madrid a la Xina per als més de 600 milions de consumidors xinesos via 'online'", ha assegurat Florentino Pérez, durant la posada de llarg de la nova plataforma.

El màxim mandatari blanc ha recordat la passió que es viu a la Xina pel club madridista. "Els aficionats s'identifiquen amb el nostre club i som el club de futbol amb més aficionats a la Xina. El Reial Madrid és una llegenda tant pel que ha aconseguit sobre el terreny de joc com pels valors que s'han transmès de generació en generació", ha reconegut.

Per la seva banda, el president d'Alibaba Groups China Retail Marketplaces, Jeff Zhang, ha celebrat aquest acord amb el club blanc. "El Reial Madrid és una de les marques més valuoses al món i nosaltres som la plataforma més gran de venda en línia del món. Estem molt orgullosos d'aquesta aliança i esperem que els compradors tinguin una experiència única de compra a través de TMall", ha indicat.

Així, el Reial Madrid, que es manté com la institució esportiva més valuosa del món amb un valor de 3.260 milions de dòlars, segons Forbes, segueix l'estela dels grans grups de moda espanyola que van llançar la seva botiga a TMall per enfortir la seva presència a la Xina.

Així, Inditex va ampliar fa uns mesos l'oferta comercial de Zara a la Xina amb la seva botiga 'online' a la plataforma Tmall, on ja eren presents amb Stradivarius, Massimo Dutti, Pull&Bear i Bershka.

Al centre comercial d'Alibaba són presents altres companyies espanyoles com Mango, Desigual o Pretty Ballerinas, que ofereixen la possibilitat de comprar els seus articles a milions de clients del país asiàtic.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés