MADRID, 13 ago. (Portaltic/EP) -
L'arribada de les noves tecnologies en el sector dels lloguers vacacionals ha revolucionat les relacions entre propietaris i inquilins, en oferir la possibilitat d'assistncia en remot a través d'aplicacions de realitat augmentada com Pilot de TeamViewer.
Pilot és una app que permet solucionar els problemes més comuns que solen sorgir en un lloguer vacacional: com encendre o programar l'aire condicionat o la vitrocermica, trobar la clau de pas de l'aigua, tornar a donar la llum si salten els ploms, etc, segons ha explicat TeamViewer en un comunicat.
Aquestes incidncies quotidianes poden solucionar-se a distncia grcies a la realitat augmentada. Mitjanant una senzilla videotrucada compartida, l'inquilí pot indicar al propietari quin és el problema i aquest li va donant indicacions en temps real en pantalla.
L'amo pot emprar eines com dibuixos i marcadors visuals a la pantalla (fletxes, cercles...) per solucionar el dubte, a l'instant i sense necessitat que es desplaci, i així estalvia temps.
Les possibilitats d'assistncia en remot que ofereix el programa de Pilot de TeamViewer van més enll de l'mbit tcnic. A més, el seu ús és gratut per a usuaris no professionals fins a un mxim de cinc connexions mensuals.