Publicat 22/04/2021 12:30CET

Raventós Codorníu presenta l'e-commerce '15 bodegas' després de duplicar les vendes en línia

Arxiu - Seu de Raventós Codorníu.
RAVENTÓS CODORNÍU

BARCELONA, 22 abr. (EUROPA PRESS) -

Raventós Codorníu ha presentat l'e-commerce '15 Bodegas' després d'integrar l'últim any tots els canals digitals en una única àrea de negoci, la qual cosa li va permetre duplicar les vendes en línia.

L'empresa elaboradora de vins i caves ha impulsat la plataforma a Espanya com una botiga de vins experiencial i els pròxims mesos també l'estrenarà als Estats Units, ha informat aquest dijous en un comunicat.

En facturació 'onlie', Raventós Codorníu fins i tot va aconseguir triplicar les vendes en línia durant la campanya de Nadal del 2020, mentre que la xifra de comandes es va incrementar en el conjunt de l'any en més del 100%.

A més, empesa pel canvi d'hàbits de compra i consum a conseqüència del coronavirus també ha creat la figura de 'chief digital officer'. Aquest càrrec l'ocupa Imma Santisteban, que ha assegurat que l'objectiu de la plataforma és ajudar el consumidor a "viure el vi i a estimar-lo".

També es volen convertir en el cellerer en línia que recomana el millor vi, explica la seva història, que presenta qui l'elabora i explica on creixen els vinyers, entre d'altres.

Contador

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2021 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés