Publicat 29/11/2021 20:51

Raquel Sánchez destaca que a Catalunya "es respira un ambient diferent al de fa 3 anys"

La ministra de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, Raquel Sánchez, durant la seva intervenció.
DAVID ZORRAKINO - EUROPA PRESS

BARCELONA 29 nov. (EUROPA PRESS) -

La ministra de Transports, Mobilitat i Agenda Urbana, Raquel Sánchez, ha destacat que a Catalunya "es respira un ambient diferent al de fa 3 anys" i est convenuda que és per l'esfor de diferents actors per tenir un dileg corts i constructiu, en les seves paraules.

Ho ha dit aquest dilluns en el lliurament dels XIV Premis Carles Ferrer Salat i les Medalles d'Honor Commemoratives del 250 aniversari del Foment del Treball en el MNAC, en qu han participat el Rei Felip VI; el president de la Generalitat, Pere Aragons; el ministre José Luis Escrivá; l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, i el conseller Roger Torrent.

Raquel Sánchez ha subratllat que "a Espanya li va millor quan a Catalunya li va bé, i a l'inrevés també", i ha defensat el dileg per aconseguir fites que millorin la qualitat de vida de tota la ciutadania.

Contingut patrocinat