Publicat 02/12/2017 10:22

Rajoy torna aquest dissabte a Catalunya a les portes de l'inici de la campanya del PP

Rajoy mostra el seu suport a Albiol com a candidat al 21-D
PP

   BARCELONA, 2 des. (EUROPA PRESS) -

   El president del Govern, Mariano Rajoy, tornarà aquest dissabte a Catalunya per clausurar un acte del PP a les 13 hores a l'Hotel Atenea Port de Mataró (Barcelona), dos dies abans de començar la campanya de les eleccions catalanes.

   Ho farà tres setmanes després de participar a Barcelona en l'acte de proclamació de Xavier García Albiol com a candidat popular: era la primer vegada que visitava Catalunya després d'aplicar l'article 155 de la Constitució.

   En el seu discurs, Rajoy va demanar el retorn de les empreses que han traslladat la seva seu pel procés independentista i va cridar els espanyols a comprar productes catalans i rebutjar boicots.

   També va apel·lar a la "majoria silenciosa i silenciada" de Catalunya a participar massivament a les eleccions i fer sentir la seva veu per donar un gir al Govern i començar una etapa de reconciliació, lluny del projecte independentista.

   Posteriorment, el dimecres 22 de novembre va participar en una entrega de premis de la patronal catalana Foment del Treball.

SUPORT DEL GOVERN CENTRAL

   Tant l'Executiu central com el PP volen bolcar-se en la campanya del PP i la presència dels seus membres s'ha redoblat en els últims dies.

   La presència de membres del Govern es mantindrà com a mínim fins als comicis i Rajoy estarà a Catalunya aquest dissabte per tercera vegada en tres setmanes al costat d'Albiol i el líder del partit a Mataró, José Manuel López.

   A les seves tres visites en precampanya se sumaran actes confirmats al costat d'Albiol els dies 8, 13 i 17, i probablement també el dia 19 per participar en el tancament de la campanya.

Contingut patrocinat