MADRID 1 juny (EUROPA PRESS) -
El president del Govern espanyol, Mariano Rajoy, ha pujat a la tribuna del Congrés per tancar el debat de la moció de censura per la qual perdrà el càrrec i ho ha fet per afirmar que acata el resultat de la votació d'aquest divendres, per ser "el primer" a felicitar Pedro Sánchez i acomiadar-se, encara que ha tornat a deixar clar que no comparteix "el que s'ha fet".
"Ha estat un honor, no n'hi ha de més gran que haver estat president del Govern. Ha estat un honor deixar una Espanya millor que la que vaig trobar. Tant de bo el meu substitut pugui dir el mateix en el seu moment, li ho desitjo pel bé d'Espanya", ha dit.
L'encara president s'ha mostrat segur que ha complert "el mandat fonamental de la política", que és millorar la vida de les persones, ha explicat. "Si ningú s'ha sentit ofès, perjudicat, demano disculpes. Gràcies a tots, especialment al meu partit, sense el qual res no hauria estat possible", ha afegit.
Finalment ha donat les gràcies també als espanyols per la seva "comprensió" i el seu "suport" i ha desitjat sort a tothom "pel bé d'Espanya".