Actualitzat 30/05/2018 07:35

Quim Torra viaja este miércoles a Bélgica para reunirse con los exconsellers Comín y Puig

El pte.Quim Torra firma el segundo decreto de nombramiento de consellers
GENERALITAT DE CATALUNYA

BARCELONA 30 maig (EUROPA PRESS) -

El president de la Generalitat, Quim Torra, viatjarà aquest dimecres a Bèlgica per reunir-se amb els dos exconsellers cessats amb l'article 155 que viuen en aquest país i que ell al principi va voler que també estiguessin en el seu Govern: Toni Comín i Lluís Puig, han explicat a Europa Press fonts del Govern.

Segons publica 'elnacional.cat', el viatge es produirà després que aquest dimarts Torra hagi decretat el seu nou Govern, confirmant que renuncia a situar en el nou Executiu a Comín, a Puig i als dos exconsellers que estan a la presó i també volien repetir: Josep Rull i Jordi Turull.

Després de ser investit president, Torra ja va viatjar a Berlín per reunir-se amb l'expresident de la Generalitat Carles Puigdemont, i, després de prendre possessió del càrrec, va viatjar a la tres presons de la Comunitat de Madrid en què estan presos diversos líders sobiranistes.

Contingut patrocinat