Actualitzat 18/10/2018 13:36

Pujol afirma que l'idealisme de Catalunya ha portat decepcions però la manté "en peus"

L'expresident de la Generalitat Jordi Pujol (Arxiu)
Europa Press

BARCELONA, 17 Oct. (EUROPA PRESS) -

L'expresident de la Generalitat Jordi Pujol ha afirmat que l'idealisme de Catalunya li ha comportat decepcions històricament, però també aquest tret l'"ha mantingut sempre en peus. Ara també serà així".

Ho diu en un article a la web de l'associació Serviol recollit per Europa Press, en el qual parla d'Europa per afirmar que la seva construcció s'encalla, i ara "hi ha més gent que desconfia d'ella. I que se sent decebuda", malgrat això, Pujol defensa l'europeïsme.

Sobre el sentiment dels catalans cap a Europa, ha dit que sempre han estat a l'avantguarda d'Europa i d'Espanya defensant l'europeïsme, però Catalunya "ara en algun aspecte es podria sentir decebuda. Com enganyada. I s'entén. Però sempre és un risc deixar-se portar per un idealisme excessiu".

Contingut patrocinat