Publicat 03/06/2022 16:44

Puigneró defensa que Catalunya "ha de ser" un país digital i digitalitzat

El vicepresident i conseller de Polítiques Digitals i Territori de la Generalitat, Jordi Puigneró
David Zorrakino - Europa Press

BARCELONA 3 juny (EUROPA PRESS) -

El vicepresident i conseller de Polítiques Digitals i Territori de la Generalitat, Jordi Puigneró, ha defensat que Catalunya "ha de ser" un país digital i digitalitzat.

Ho ha dit aquest divendres en una trobada del cicle Dilegs al Palau Robert en el qual també han participat el president de la Fundació .Cat, Genís Roca, i la presidenta de Barcelona Global, Aurora Cat, segons un comunicat del Govern aquest divendres.

Puigneró ha assegurat que la digitalització "ha d'estar a l'agenda política i a la de les empreses", i que actualment hi ha un canvi d'era i que tant les administracions com les empreses han d'impulsar aquesta digitalització.

Roca ha explicat que la tendncia en tots els sectors econmics és "oferir serveis proactius massivament personalitzats amb dades en temps real".

Cat, per la seva banda, ha subratllat que s'est produint "la quarta revolució industrial" i que ser la més transformadora de les que hi ha hagut.

Contingut patrocinat