Publicat 27/06/2022 11:59

Puigneró celebra que l'MWC continuï a Barcelona fins al 2030: "Catalunya no té rival"

El vicepresident Jordi Puigneró atén als mitjans
EUROPA PRESS

Aplaudeix l'acord després d'unes negociacions "dures i llargues"

BARCELONA, 27 juny (EUROPA PRESS) -

El vicepresident de la Generalitat i conseller de Polítiques Digitals, Jordi Puigneró, ha celebrat aquest dilluns que el Mobile World Congress (MWC) continu a Barcelona fins al 2030: "Catalunya no té rival pel que fa a aquest tipus de fires i esdeveniments, en aquest cas de la tecnologia més important del moment".

"Tornem a certificar que, malgrat les campanyes, la realitat és tossuda. Catalunya és un gran hub digital i tecnolgic i per aix l'MWC es queda fins al 2030", ha destacat en unes declaracions a la premsa després de fer-se pública la decisió de la GSMA.

Puigneró ha afirmat que les negociacions han estat "dures i llargues", de diversos mesos, i ha agrat a Fira de Barcelona la tasca per assegurar la continutat del Mobile, que situa Catalunya i Barcelona en el mapa internacional del sector digital, ha destacat.

"L'MWC ha crescut a Catalunya i grcies a Catalunya, per també és cert que el Mobile ens fa grans a nosaltres", i ha afegit que l'esdeveniment és una pea fonamental de l'acció del Govern en favor de la transformació digital.

A Catalunya, l'ocupació en el sector tecnolgic ha crescut un 10% anual en els últims cinc anys, i el sector ja dona feina a més persones que el de l'automoció en el seu conjunt, ha explicat Puigneró: "La GMSA sempre ha tingut en ment que Barcelona és una gran plaa".

DATES I ESPAI

Sobre si la continutat de l'esdeveniment pot accelerar l'ampliació del recinte de de Fira de Barcelona Gran Via, Puigneró ha advertit que, malgrat els plans de creixement, les installacions actuals permeten acollir les xifres d'assistents postpandmia sense problemes de massificació: "En tot cas, est sobre la taula i no ser mai un problema".

Preguntat per si l'esdeveniment es mantindr en les dates habituals --durant el mes de febrer-- ha dit que "ara com ara, est previst", i ha avanat que el prxim 20 de juliol donaran més detalls sobre l'acord de continutat en una roda de premsa.

Contingut patrocinat