L'HOSPITALET DE LLOBREGAT (BARCELONA), 7 abr. (EUROPA PRESS) -
La firma de moda i fragàncies Puig va registrar un benefici de 176 milions d'euros el 2013, un 2% més, i unes vendes de 1.499 milions, un 1% més, ha avançat aquest dilluns el president de Puig, Marc Puig, amb motiu de la inauguració de la seva nova seu corporativa a la plaça Europa de l'Hospitalet, l'any del centenari de la companyia.
En roda de premsa, Puig ha reconegut que el 2013 ha estat un any "més complicat" del que pensaven i influït per la devaluació de la moneda de mercats emergents respecte a l'euro, tot i que la firma ha aconseguit mantenir la sisena posició mundial en perfumeria selectiva i augmentar la seva quota de mercat del 8,1% al 8,6%, segons dades d'elaboració pròpia.
Actualment, Puig genera el 86% del seu negoci fora d'Espanya i ven els seus productes a més de 140 països i amb filials pròpies a 21; ha tancat el 2013 amb 4.204 treballadors (el 40% a Espanya) i fabrica el 67% dels seus productes a Espanya i el 31% a França.