Publicat 12/03/2019 11:01

Puig s'associa amb Kama Ayurveda i entra en el mercat indi

Promour l'expansió de l'empresa en els mercats globals

BARCELONA, 12 març (EUROPA PRESS) -

Puig entra en el mercat indi amb l'empresa Kama Ayurveda, a la qual aportar 12,5 milions d'euros, com a part de la seva inversió, per promoure l'expansió nacional i internacional de l'empresa, amb l'opció d'augmentar la seva participació en els propers anys.

Kama Ayurveda, fundada el 2002 i amb 52 botigues a l'Índia, compta amb productes basats en l'antiga cincia mdica índia de l'Ayurveda, que fomenta l'harmonia de l'estat físic, emocional, espiritual i mental per al benestar integral, ha informat la multinacional catalana aquest dimarts en un comunicat.

L'associació de les dues companyies es beneficiar de la presncia mundial de Puig per potenciar l'expansió de Kama Ayurveda en els mercats globals.

El conseller delegat de Puig, Marc Puig, ha afirmat que l'aliana a llarg termini els brinda l'oportunitat de seguir reforant el negoci del 'retail' a tot el món.

També ha sostingut que els permet ser presents en un mercat amb un gran potencial tant per a la bellesa i la cura personal, com per a les fragncies, en referncia a l'Índia.

"L'aliana ens permetr oferir els originals productes ayurvdics, d'origen vegetal i de cura personal de Kama Ayurveda a un ampli públic, una perspectiva que est d'acord amb el nostre compromís amb els models de negoci sostenibles i responsables", ha afegit.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés