Puig s'associa amb Kama Ayurveda i entra en el mercat indi

Publicat 12/3/2019 11:01:14CET

Promourà l'expansió de l'empresa en els mercats globals

BARCELONA, 12 Mar. (EUROPA PRESS) -

Puig entra en el mercat indi amb l'empresa Kama Ayurveda, a la qual aportarà 12,5 milions d'euros, com a part de la seva inversió, per promoure l'expansió nacional i internacional de l'empresa, amb l'opció d'augmentar la seva participació en els propers anys.

Kama Ayurveda, fundada el 2002 i amb 52 botigues a l'Índia, compta amb productes basats en l'antiga ciència mèdica índia de l'Ayurveda, que fomenta l'harmonia de l'estat físic, emocional, espiritual i mental per al benestar integral, ha informat la multinacional catalana aquest dimarts en un comunicat.

L'associació de les dues companyies es beneficiarà de la presència mundial de Puig per potenciar l'expansió de Kama Ayurveda en els mercats globals.

El conseller delegat de Puig, Marc Puig, ha afirmat que l'aliança a llarg termini els brinda l'oportunitat de seguir reforçant el negoci del 'retail' a tot el món.

També ha sostingut que els permet ser presents en un mercat amb un gran potencial tant per a la bellesa i la cura personal, com per a les fragàncies, en referència a l'Índia.

"L'aliança ens permetrà oferir els originals productes ayurvèdics, d'origen vegetal i de cura personal de Kama Ayurveda a un ampli públic, una perspectiva que està d'acord amb el nostre compromís amb els models de negoci sostenibles i responsables", ha afegit.

Contador
L'actualitat més visitada a Aldia.cat

www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2019 Europa Press. Està expressament prohibida la redistribució i la redifusió de tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense previ i exprés consentiment.