Publicat 20/06/2017 10:05

Puente (PSOE) dubte de la voluntat d'Estat i Generalitat de resoldre el procés sobiranista

Roda de premsa d'Óscar Puente, portaveu de l'Executiva del PSOE
EUROPA PRESS

MADRID 20 juny (EUROPA PRESS) -

L'alcalde de Valladolid i portaveu de l'Executiva del PSOE, Óscar Puente, ha assenyalat aquest dimarts que el procés sobiranista a Catalunya està eclipsant la resta de problemes, i és per això que s'ha mostrat escèptic amb la voluntat d'acord de Govern espanyol i Generalitat: "Hi ha dues parts a les quals els ve molt bé".

"No hi ha moltes ganes de resoldre-ho, hi ha dues parts a les quals els ve molt bé. Els nacionalistes estan tapant els problemes de desigualtat i la corrupció i li serveix pel mateix al PP", ha apuntat durant la seva intervenció en un esmorzar informatiu.

"Sóc escèptic que es resolgui una situació que els ve bé a tots dos", ha conclòs Puente. El regidor val·lisoletà ha assegurat que la qüestió catalana està "eclipsant" als altres problemes més de fons en la societat i està situat en el centre del debat, desplaçant problemes reals dels ciutadans.

Contingut patrocinat