MADRID 13 set. (EUROPA PRESS) -
El PSOE espera que el president del Govern central i líder del partit, Pedro Sánchez, permeti l'accés lliure a la seva tesi doctoral des d'Internet, atès que aquest treball acadèmic no és un plagi, han avançat a Europa Press fonts socialistes.
Sánchez ha assegurat aquest dimecres que són "rotundament falses" les informacions periodístiques que l'acusen de plagi en l'elaboració de la seva tesi doctoral i ha advertit que emprendrà accions legals en defensa del seu honor si no es rectifiquen aquestes notícies publicades.
PP i Ciutadans han avançat la seva intenció de forçar una compareixença parlamentària del president perquè aclareixi els dubtes sorgits entorn de l'autoria de la seva tesi i sobre les acusacions de plagi.