Publicat 25/02/2019 17:12

El PSOE creu que Colau no compleix el seu paper d'alcaldessa quan se salta el besamans amb el rei

El secretari d'Organització del PSOE, José Luis Ábalos
PSOE

MADRID 25 febr. (EUROPA PRESS) -

El secretari d'Organització del PSOE, José Luis Ábalos, ha denunciat que l'alcaldessa de Barcelona, Ada Colau, no exercís el seu paper de regidora de tots els catalans saltant-se la línia oficial de salutacions al rei (besamans) durant el sopar que va obrir aquest diumenge el Mobile World Congress de Barcelona.

"Em sembla molt malament" aquest tipus de gestos que grinyolen, ha reconegut Ábalos en roda de premsa des de la seu del partit a Ferraz. El número tres del PSOE ha advertit que Colau ha de "estar a l'altura de la institució que representa", que és la institució també d'aquells qui no l'han votat.

"Per ser respectat cal respectar, em sembla molt malament", ha resolt Ábalos pel que fa a la negativa de Colau i del president de la Generalitat, Quim Torra, de no participar en el besamans malgrat que sí que van acudir al sopar previ a la inauguració del Mobile World Congress aquest dilluns.

Contingut patrocinat