Actualitzat 20/06/2013 18:33

El PSC rebutja que Zaragoza i Camacho s'expliquin al Parlament sobre Método 3

El portavoz del PSC, Jaume Collboni
EUROPA PRESS

Al·lega que només contribuiria a "incrementar el circ i l'espectacle polític"

BARCELONA, 20 juny (EUROPA PRESS) -

El portaveu del PSC al Parlament, Jaume Collboni, ha rebutjat aquest dijous que l'ex secretari d'Organització del PSC José Zaragoza, i la líder del PP català, Alícia Sánchez-Camacho, s'expliquin la Cambra sobre el presumpte espionatge polític.

"No contribuirem a incrementar el circ i l'espectacle polític sobre aquesta qüestió", ha justificat el portaveu en declaracions als periodistes des dels passadissos del Parlament.

Per al PSC, amb la compareixença parlamentària i la dimissió de l'exdirector general de Serveis Penitenciaris Xavier Martorell es va tancar l'actuació del Parlament, i ara és moment que parli la justícia.

Collboni ha carregat contra Camacho per l'acord tancat amb Método 3 per evitar la via judicial en el litigi que els enfrontava, i ha considerat "al·lucinant" que la líder popular es presti a això després d'haver demanat que se sabés tota la veritat sobre l'assumpte.

Des d'ICV-EUiA, Dolors Camats ha destacat que al seu partit els sembla lamentable tot el "sainet" que s'ha originat arran dels casos de presumpte espionatge, i ha dit que si algun partit sol·licita formalment que Camacho comparegui al Parlament, els ecosocialistes ho estudiaran, però aquesta no hauria de ser la prioritat de la cambra.

Contingut patrocinat