Actualitzat 30/08/2016 20:19

PSC creu que el discurs de Rajoy alimenta la confrontació amb Catalunya i no estén ponts

Meritxell Batet presentan  nuevas medidas parlamentarias
EUROPA PRESS

MADRID 30 ago. (EUROPA PRESS) -

La cap de llista del PSC per Barcelona al Congrés, Meritxell Batet, ha assenyalat aquest dimarts que el discurs de la investidura del candidat a la Presidència del Govern espanyol, Mariano Rajoy, aprofundeix a "alimentar més la confrontació i no estendre cap tipus de pont" a Catalunya.

"Més que parlar de Catalunya, de l'únic que ha parlat ha estat de la unitat, sense cap tipus d'oferta política, i això no aporta absolutament res", ha dit Batet en declaracions als mitjans al pati del Congrés dels Diputats.

En aquest sentit, Batet ha criticat que Rajoy no hagi fet esment a una solució del conflicte territorial. "No ha parlat de la reforma de la Constitució, no ha parlat de cap solució política, de cap sortida per intentar recompondre i seguir construint junts un destí comú, un projecte comú il·lusionant de futur", ha declarat.