Publicat 06/05/2015 16:04

El propietari de la marca Vileda eleva més d'un 25% el seu benefici a Espanya i Portugal

Planta Freudenberg
FREUDENBERG

MADRID, 6 maig (EUROPA PRESS) -

El Grup Freudenberg, propietari entre d'altres marques de Vileda, va augmentar en més d'un 7% la seva facturació a Espanya i Portugal el 2014, fins a 180 milions d'euros, i alhora va millorar els seus beneficis en més d'un 25%.

La companyia alemanya va atribuir aquests resultats a l'important creixement de les seves exportacions, que ja suposen el 50% de la seva producció, i a la recuperació del mercat interior, situant-se la rendibilitat general de la companyia a Espanya al 8,3%.

Rússia, l'Orient mitjà i el Nord d'Àfrica són els nous mercats on la firma ha exportat els seus productes, a més d'altres països d'Europa, fonamentalment per a sectors com l'industrial i l'automobilístic.

Al mercat nacional, l'estratègia de la companyia s'ha centrat en l'obertura de nous canals de venda per als seus productes de consum, com internet i la creació de productes innovadors.

Els resultats del Grup Freudenberg a la Península han anat acompanyats amb un augment global de les vendes de la firma alemanya, que ha batut per cinquena vegada consecutiva el seu rècord de facturació anual, assolint els 7.039 milions d'euros, un 6,3% més, mentre que el benefici consolidat es va elevar fins a 478,3 milions d'euros a escala mundial.

Freudenberg es va establir a Espanya el 1968, i va ser una de les primeres empreses a aterrar a Parets del Vallès (Barcelona).

Actualment, aquesta companyia té una plantilla d'uns 650 treballadors, fet que suposa prop del 10% de la població activa al municipi.




www.aldia.cat és el portal d'actualitat i notícies de l'Agència Europa Press en català.
© 2024 Europa Press. És prohibit de distribuir i difondre tots o part dels continguts d'aquesta pàgina web sense consentiment previ i exprés