BARCELONA, 15 abr. (EUROPA PRESS) -
Pronovias Group ha llanat el primer 'showroom' digital de la indústria nupcial, exclusiu per als seus clients, on s'exposen les noves colleccions per a totes les marques del grup: Pronovias, StPatrick, Nicole, White One i Lady Bird.
D'aquesta manera, el 'showroom', que ja est actiu a tot el món excepte a sia-Pacífic --ho estar a partir del 20 d'abril-- facilita la presentació de les novetats als seus clients de tot el món, oferint en suport digital tota la informació necessria per realitzar comandes, ha informat en un comunicat aquest dimecres.
Aquesta és una de les noves prestacions emmarcades en el procés de transformació digital que la companyia ha dut a terme des de la seva adquisició per BC Partners i que el confinament derivat del coronavirus ha accelerat.
Pronovias Group també est facilitant consultes virtuals a núvies, oferint consell amb personal expert a totes aquelles que encara no tinguin el seu vestit.
La consellera delegada de Pronovias Group, Amandine Ohayon, ha destacat que en cada crisi hi ha una oportunitat: "En el nostre cas, ens ha servit per impulsar el canvi més rpid del que havíem imaginat. En qualsevol cas, el món 'post-corona' no ser el mateix, i per aix necessitem reinventar-nos, amb innovació, agilitat i creativitat".
Pronovias Group també ha implementat nous enfocaments a les xarxes socials com retransmissions en viu, contingut innovador en collaboració amb clients o 'influencers' amics de la marca, i ha impulsat la creació d'una nova plataforma B2B 'e-service' per intercanviar informació amb els clients.